System obsługi zgłoszeń
18 listopada, 2021System obsługi zgłoszeń to wirtualne narzędzie, które pomaga w zarządzaniu procesem przepływu informacji w firmie. Dzięki pracy w obrębie jednej platformy wszystkie osoby pracujące w sklepie internetowym mają dostęp do informacji o działalności. Przekłada się to na lepszą obsługę Klientów. Komu system obsługi zgłoszeń przyda się najbardziej?
Jak powinna przebiegać obsługa Klientów w e-biznesie?
Prowadzenie własnej działalności e-commerce wiąże się z wieloma obowiązkami. Dwoma ważnymi są: sprawna obsługa Klientów czy odpowiedzialne kierowanie zespołem. Jak rzetelnie wykonywać obie te czynności jednocześnie? Warto w tym celu postawić na innowacyjne rozwiązania. System ewidencji czasu pracy czy system obsługi zgłoszeń Klientów. Pamiętaj także o inwestycji w rozwój pracowników, aby ich nowe kompetencje przyczyniały się do zwiększenia zysków firmy.
Czym jest system obsługi zgłoszeń?
System obsługi zgłoszeń to platforma, która pomaga w obsłudze zgłoszeń w sklepach internetowych. Gromadzi ona informacje dotyczące procesu zakupowego klientów i pytań, które w związku z nim zadają. Dzięki temu, że dane i pytania kumulowane są w jednym miejscu, każda osoba, która pracuje w danym sklepie, będzie miała do nich dostęp.
Pozwala to na sprawniejszą obsługę osób zainteresowanych zakupem, a także odpowiedź na pytania potencjalnych klientów. Jakie jeszcze zalety ma system obsługi zgłoszeń dla sklepów e-commerce? Platforma pozwala na podgląd działań wszystkich pracowników. Jeśli jesteś przedsiębiorcom, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie zobaczysz, co robią zatrudnione przez Ciebie osoby. Jednocześnie możesz dojrzeć, na jakim etapie realizacji są zamówienia i kto za nie odpowiada.
Co jeszcze daje system obsługi zgłoszeń? Pozwala na podejrzenie, ile czasu na odpowiedź bądź realizację zamówienia czekał Klient. Da Ci to szansę oceny jakości i wydajności pracy Twojego zespołu. Możesz zacząć lepiej optymalizować jego pracę!
Korzystając z platformy będziesz mógł na bieżąco podejmować decyzje w oparciu o widoczne dane. To wszystko dzięki dashboardom i wallboardom, które służą do analizy pracy. Mając tak wiele informacji możesz kontrolować obecne działania oraz realnie wpływać na przyszłość.
Jak działa system obsługi zgłoszeń?
Jeśli obsługujesz Klientów, dobrze wiesz, że niektóre sprawy nie mogą czekać. Ustalenie priorytetów w systemie da Ci kontrolę nad czasami reakcji i wykonania zadań. Twoi pracownicy od razu będą wiedzieli, co zrealizować w pierwszej kolejności. Wystarczy, że zdecydujesz się na system obsługi zgłoszeń dla pracowników e-commerce. Więcej informacji o platformie znajdziesz na https://thulium.com/pl/product/email/.
System działa na zasadzie serwisu, który dostępny jest dla wszystkich pracowników jednocześnie. Wszelka korespondencja osób pracujących w sklepie jest ogólnodostępna. Każdy widzi pytania Klientów i odpowiedzi konsultantów. Ma to ogromną zaletę, ponieważ podczas nieobecności któregoś z nich bez problemu druga osoba może przejąć obsługę wybranego Klienta, mając wszelkie dane dotyczące jego transakcji.
—
Artykuł sponsorowany