Ile kosztuje wirtualny adres w Warszawie? Zaskakująco…mało!

22 grudnia, 2023 Wyłączono przez Dawid
Ile kosztuje wirtualny adres w Warszawie? Zaskakująco…mało!

Wyobraź sobie następujący scenariusz: Twoja firma mieści się w samym centrum stolicy. Na pieczątce, stronie internetowej i dokumentach widnieje lokalizacja rozpoznawalna w całym kraju (i nie tylko). Sądzisz, że oznacza to gigantyczne koszty? Nic bardziej mylnego. Wystarczy, że postawisz na adres wirtualny. Warszawa stanie przed Tobą otworem!

Wirtualne biuro vs. tradycyjne: czym się różnią?

Biuro w stolicy wzbudza oczywiste skojarzenia. Poza prestiżem i otwarciem na kluczowy w skali całej Europy rynek bez wątpienia na myśl przychodzi również pewien negatywny czynnik: koszty. Te, zwłaszcza w dobie rekordowo drogich nieruchomości, potrafią być naprawdę możliwe. 

Zakup biura w stolicy, a nawet jego wynajem, to bez wątpienia wydatek, na który mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Wirtualne biuro jest jednak znakomitą alternatywą, która sprawdzi się w wielu scenariuszach. Porównajmy ze sobą obie opcje. Czym się różnią?

  • Przeznaczenie: standardowe biuro… służy do pracy. Jest więc zwykle wyposażone w biurka, komputery, salki konferencyjne, projektory czy sprzęt niezbędny w konkretnej branży. Wirtualne biuro nie służy do pracy – to adres wirtualny firmy. Warszawa może dzięki temu być miejscem rejestracji działalności, ale dojazdy do stolicy nie będą konieczne.
  • Możliwości: w wirtualnym biurze nie możesz pracować (choć część z nich oferuje np. coworking czy sale konferencyjne), ale możesz za to elastycznie zarządzać swoim biznesem. Pracownicy wirtualnego biura w Warszawie będą odbierać np. Twoje przesyłki i informować Cię o ich nadejściu lub przekazywać Ci je w dogodnej formie.
  • Zobowiązania: tradycyjne biuro to wielki koszt, ale również duże zobowiązanie. Zwykle umowy najmu obejmują długie okresy, w trakcie których wiele oczywiście może się zdarzyć. Jako najemca czy właściciel obiektu odpowiadasz także za jego stan techniczny i ponosisz koszty utrzymania. Wirtualne biuro? Jedyne, co Cię interesuje, to abonament.

Ile kosztuje adres wirtualny w Warszawie? Odpowiadamy!

Przejdźmy do konkretów, czyli ceny. A ta jest naprawdę zaskakująca. Zaledwie 35,67 zł brutto miesięcznie może kosztować oferowany przez Biznes Centrum adres wirtualny w Warszawie.

Cena brutto zawiera rzecz jasna podatek VAT, a fakturę możesz ująć w kosztach. Realnie wirtualne biuro w Warszawie może więc kosztować Cię tyle, co wyjście do kina (o ile rzecz jasna zdecydujesz się na samotny seans). Prestiżowy adres w stolicy jest więc naprawdę dostępny dla każdego. Niezależnie od regionu, z którego pochodzisz, biznesowego stażu, formy prowadzonej działalności i zasobności portfela.

Od czego zależy cena wirtualnego biura?

Oczywiście ostateczny koszt adresu wirtualnego w Warszawie nie zawsze będzie taki sam. Na kwotę widniejącą na fakturze wpływ ma przede wszystkim długość najmu. Im dłuższy okres, tym taniej. Ale nawet w przypadku najkrótszego pakietu, w ramach którego możesz korzystać z wirtualnego biura przez 6 miesięcy, cena będzie niska i wyniesie 61,50 zł brutto miesięcznie. 

Koszty mogą być nieco wyższe, jeżeli zdecydujesz się na usługi dodatkowe. Usługą, na którą bez wątpienia warto zwrócić uwagę, jest skanowanie listów. Możesz wybrać różne liczby skanów w zależności od tego, jak prezentują się Twoje potrzeby w tym zakresie. W przeliczeniu jeden zeskanowany list nie będzie kosztował Cię nawet złotówki. Inną usługą wartą rozważenia są powiadomienia SMS. 

Dzięki nim zyskasz pewność, że nie przegapisz żadnej ważnej przesyłki. Oczywiście powiadomienia drogą mailową i dostęp do panelu klienta on-line masz w pakiecie.

 

Artykuł sponsorowany