Odido
14 marca, 2023Marka Odido to dynamiczna sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, wyróżniająca się szerokim i różnorodnym asortymentem. MAKRO Cash & Carry udostępnia innowacyjny program partnerski skierowany do niezależnych właścicieli sklepów spożywczych. Jest on oparty na zasadach franczyzy, który stanowi fundament dla sieci sklepów Odido. Obecnie w całej Polsce działa ponad 2500 sklepów z logo Odido, tworząc silną obecność na rynku.
Sklep Odido – franczyza
Sklep Odido kładzie nacisk na unikalny model franczyzy, który umożliwia franczyzobiorcom zachowanie niezależności w prowadzeniu własnego biznesu. W ramach tej współpracy firma dzieli się swoją bogatą wiedzą, oferując wsparcie na każdym etapie działalności. Dzięki temu modelowi franczyzy właściciele sklepów mają swobodę w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów biznesowych.
Proces wdrożenia nowego konceptu jest starannie zaplanowany we współpracy z właścicielem, co zapewnia harmonijną integrację z istniejącą strukturą sklepu. Franczyzobiorcy doceniają również, że precyzyjnie dobrana ścieżka zakupowa klienta, odpowiednio dostosowane produkty oraz planogramy przyczyniają się do zwiększenia częstotliwości wizyt obecnych klientów, a także sprzyjają wzrostowi osiąganej marży. Od i do to nie tylko sieć sklepów, lecz także partnerstwo, które stawia na rozwój i sukces wspólnie z każdym franczyzobiorcą.
Czy właściciel marki posiada polski kapitał?
Odido to sieć franczyzowa, która działa na polskim rynku od 2011 roku. Mogą przystąpić do niej właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski. Kapitał sklepów należy do polskich przedsiębiorców.
Co jeszcze warto wiedzieć o marce?
Warto mieć na uwadze, że formalnie sieć franczyzowa należy do niemieckiego Makro Cash and Carry, jednak jest to franczyza miękka, w której nie ma dzielenia się zyskami. Niemiecka firma zarabia dając franczyzobiorcom rabaty na zakupy hurtowe i dzięki temu w większości zaopatrują się właśnie w Makro.
Źródło danych:
www.franchising.pl